info@hermes-solutions.si
+386 (0)7 490 23 10

eNaročanje

Hermes Solutions > eNaročanje

eNaročanje

Spletna rešitev eNaročanje nadgrajuje funkcionalnosti naročilnega sistema ERP Hermes. Za spremljanje naročil s katere koli naprave na poljubni lokaciji  je potreben samo spletni dostop in veljavno uporabniško ime ter geslo. Vnesena naročila so osnova za pripravo odpreme in izdajo faktur.

Komercialistom na terenu nudi neposreden vpogled v stanje naročil in zaloge, urejanje in izpis dokumentov. Ključni kupci pa lahko po sistemu B2B svoja naročila vnesejo sami in vam prihranijo nepotrebno delo. Prilagojeni uporabniški vmesniki uporabniku olajšajo delo in pohitrijo ter poenostavijo vaš in kupčev naročilni proces. Zajem blaga je mogoč z ročnim vnosom ali uporabo črtne kode. Za standardizacijo poslovanja je dodan uvoz in izvoz naročila in potrditve naročila v eSLOG XML ali vam prilagojenem formatu.

HERMES eNaročanje

Ključni elementi: naročilo, spletni vmesnik, črtna koda, zaloga, odprema, fakture, kupec, B2B naročanje, eSLOG XML, potrditev naročila.

Projekti v izvedbi: Delta Team d.o.o. Krško, JP Montage d.o.o, Tehrol d.o.o., Kemol d.o.o.

Pokličite nas na tel. št. 07 490 23 10 ali nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca in odgovorili bomo na vaše izzive ter personalizirali ponudbo.